Monday, September 15, 2008

Urutan tradisional

September 16, 2008

Urut Tradisional / Traditional massage for male, urut tradisional lelaki, jariemas urut,, salah urat, sakit pinggang, sakit badan, sakit belakang

SELAMAT DATANG KE LAMAN URUT TRADISI PAKSUJURU, HP ~ 0125642900.

RAWATAN DIBERIKAN MENGIKUT TEMUJANJI SAJA .
TIDAK MELAYAN SEBARANG SOALAN / PERMINTAAN YANG BERBAUR LUCAH / MENGARUT DAN SEBAGAINYA. TIDAK MELAYAN SMS. KECUALI PADA YANG PERNAH MENDAPATKAN RAWATAN SAHAJA.


BERPENGALAMAN 10 TAHUN URUT TRADISIONAL.

Masalah- masalah seperti
* sakit-sakit badan2
* Sakit pinggang
* Salah urat
* Lemah shahwat
* Urut batin


PERKHIDMATAN YANG DITAWARKAN ADALAH SEPERTI YANG TERTERA DALAM BLOG INI. TIDAK ADA LAIN2 PERKHIDMATAN SELAIN YANG TERTERA DALAM BLOG INI.


SELAMAT DATANG KE PAKSU TUKANG URUT JURU .

RAWATAN YANG DISEDIAKAN IALAH...
1. urut untuk orang sihat, termasuk lemah tenaga batin
2. urut untuk orang sakit( sesiapa yg mempunyai masaalah seperti dibawah)
3. urut lemah tenaga batin
4. sakit badan
5. sakit sendi
6. salah urat, sakit urat saraf, urat saraf
7. Sakit pinggang ( sakit lama atau baru, sangat sakit dan kurang selesa )
8. Sakit urat belikat
9. mandi bunga

HARGA URUT...

RM 35 ........ Satu Badan
RM mengikut keikhlasan ........ sesuatu anggota

Sakit-sakit yang kebiasaannya bagi lelaki dan perempuan apabila umur menjangkau usia 20 tahun keatas seperti sakit pinggang, sakit belakang badan, sakit urat belikat, sakit urat saraf terutama yg agak berumur sedikit, sakit urat sayap yaitu yang terletak diantara bahu dan ketiak, sakit sebelah badan, terutama sebelah kiri dan kadang2 bahagian badan yg kanan, sakit dibahagian dada, sakit tengkok, sakit siku, kebas-kebas dimana2 anggota badan, sakit kepala, hilang mood, badan lemah, mudah letih dan mengantuk, badan berat, susah tidur, sakit sendi, salah urat dan sebagainya, terseliuh jika dibiarkan lama kelamaan boleh menjadi gout.


UNTUK SEMUA BANGSA ( ALL RACE ARE WELCOME )." SILA BUAT TEMUJANJI SEBELUM DATANG

"Kesan selepas mengurut ''SANGAT'' ketara, badan rasa lebih ringan, kesakitan lega, dan terasa perjalanan darah semakin lancar. Bagi yang belum pernah mengurut, mungkin akan terasa agak sakit kerana badan tidak biasa diurut kerana banyak angin, perjalanan darah tidak lancar dan sebagainya. Bagaimanapun untuk permulaan bagi yang tak biasa berurut digalakkan membuat urutan yang tidak terlalu keras (sederhana).


Lokasi ...Juru Autocity (sebelah Kedai Nasi Kandar Zamrud)
No hp. 012~5642900- Pak Su (HANYA TEMUJANJI SAJA )

1 comment:

tairabuck said...

Harrah's Cherokee Casino & Hotel - MapYRO
Mapyro features more than 1,200 gaming machines and 70,000 사천 출장안마 square feet of gaming 김포 출장안마 space. All gaming tables feature video screens and are powered by 제주 출장샵 Microgaming  Rating: 제주도 출장마사지 2.6 안양 출장안마 · ‎23 votes